دریاچه

 

دریاچه

 

من پا به دریاچه رویایی فریبنده ای گذاشتم ! بی انکه بخواهم در ان غرق شدم !

اول لذت بخش بود ولی بعدش که رسید احساس زیبا  به زمان سپرده شد !

خنده ها محو شدند و اشک ها جاری گشتند !

ذره ذره بدنم تجزیه شدند ! دریاچه مرا در خود حل کرد !

آن زیبایی فربنده بیشتر از یکی دو سالی ارزایم نکرد !

بعدش ولی ذره های وجودم را تشخیص دادم و انرا از محلول دریاچه زیبا  جدا ساختم !

طولی نکشید که خودم را نجات بخشیدم و حال در دریای بزرگ حرکت می کنم نه غرق در دریاچه ی کوچکی باشم 



[ جمعه 24 مهر 1394 ] [ 22:5 ] [ smoky teen ] [ بازدید : 223 ] [ Comment () ]
Comment
s.b 20:08 - 1394/8/22/5
نه ندارم
منو شناختی
پاسخ:بله اون موقع نشناختم !!

alireza 19:26 - 1394/7/29/3
قشنگ بود
پاسخ:ممنون شما لطف داری

s.b 22:26 - 1394/7/27/1

من با دریاچه زندگیم بیشتر حال میکنم
درسته شنا تو دریاچه خطر ناکه ولی خوبیش اینه همیشه آرومه ولی دریا ممکنه یه موقع یه طوری طوفانی شه که نفهمی از کجا خوردی !
البته هر کی نظری داره و نظرشمبا توجه به رویاش فرق داره
آدم باید همیشه رویا های منطقی انتخاب کنه

پاسخ: بالاخره دریا با دریاچه خیلی فرق داره . هر کی خربزه می خوره پای لرزش هم میشینه !!

راستی وب نداری ؟! چون اون وبت خرابه



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: